swaggiebieberstory

Direktlänk till inlägg 15 juni 2013

2 - That was amazing bro

Av Justin Bieber Noveller - 15 juni 2013 06:51

Previous: 

"Nu är jag hur mätt som helst" stönar jag och glider ner ännu mer på stolen och lutar mitt huvud bakåt. "Då är vi två" flinar Usher som sitter framför mig. Han klappar belåtet på sin mage och kollar på mig. "Så Justin.. Snart ska du ju ta en paus från BelieveTour. Har du bestämt vad du vill göra då än?" säger Usher och torkar sig med en servett runt munnen. Jag suckar och skakar på huvudet.

 

 

 


Lily's perspektiv:


"Ska vi bada?" frågar Fay och stannar upp och ger mig en hundvalpsmin. Jag tänker ett tag innan jag svarar. "Men det är ju så kallt.." mumlar jag och ryser till. Fay skakar på huvudet och skrattar. "Kom igen nu fegis, så kallt är det ju inte. Plus så har jag med mig badkläder till oss båda så kom nu" säger Fay och tar tag i min hand och börjar gå mot stranden. Även fast det var sommar så var det faktiskt kallt, speciellt för mLily's perspektiv:
ig som är väldigt kall av mig och fryser nästan hela tiden.


"Är du klar snart?" ropar Fay en bit bort från mig. Jag svarar inte utan drar snabbt på mig bikiniunderdelen. Jag virar handduken runt min kropp och små springer till Fay. "Släpp handduken så jag får se hur du ser ut" piper Fay nyfiket. Jag gör som hon säger och lägger handduken bredvid mig. Jag hade på mig en vit vanlig bikini, inget speciellt alls. "Gud den passar ju dig perfekt!" utbrister Fay och kollar med stora ögon på min kropp. "En perfekt kropp har du ju också" mumlar hon avundsjukt. Jag måste erkänna att jag är nöjd med min kropp, jag är smal men inte för smal, jag har en platt mage som jag drömt om att ha i hela mitt liv och nu har jag äntligen det. All träning har verkligen gett resultat och det var så värt all träningsvärk som jag fick. "Du har också en perfekt kropp" säger jag och pekar på Fay's kropp. Hon fnyser åt min kommentar och tar tag i min hand och börjar gå ner mot vattnet.


"Fyfan vad kallt det är!" skriker jag och hoppar runt i vattnet. Fay skrattar innan hon snabbt dyker ner under ytan och kommer upp några sekunder senare. "Tycker inte du att det är kallt?!" utbrister jag och slår ut med armarna i luften. "Nej det är skönt" säger Fay och simmar en bit bort. Jag suckar och går upp på stranden och lägger mig på min handduk i sanden för att sola, nu är det dags att jobba på brännan!


Justin's perspektiv:

 

Jag gick till mitt hotellrum och stängde dörren efter mig. Jag tog av mig mina supras och min t-shirt men behöll mjukisbyxorna på. Jag la mig ner på sängen och tog fram mobilen. Dags att twittra lite med mina beliebers. Dom som hjälpt mig att komma så långt, dom som alltid stöttat mig och fått mig att le när jag mått dåligt. Mina älsklingar. Jag skulle kunna ta en kula för dom. "How are u? Are u ready for the show later? :)" skriver jag, flera hundra svar rullar in varje sekund. Jag svarar på så många jag orkar innan jag lägger ifrån mig mobilen och blundar en stund för att vila innan konserten.


"Det där var amazing bro!" säger Usher när jag kommer ner från scenen. Vi gör vårt handslag innan vi springer iväg till bilarna som står och väntar på oss för att köra oss tillbaka till hotellet. Nu har jag 4 veckor då jag kan göra vad jag vill. Jag sätter mig i snabbt i baksätet i den svarta bilen innan vi åker iväg. Jag rullar ner fönstret och ger några slängkyssar till fansen utanför innan jag rullar upp rutan igen och lutar huvudet bakåt.


Jag sätter mig på sängkanten och knappar in mammas nummer, signal efter signal går och till sist så svarar hon. "Hej gubben, hur var konserten?" säger hon glatt. "Det var bra som på alla andra konserter" mumlar jag och lägger mig raklång på sängen. "Gubben, jag tänkte att nu när du ändå är ledig så kanske du vill följa med mig, Jasmyn och Jaxon till New York och hälsa på din kusin Fay?" säger mamma glatt. Ett stort leénde bildas på mina läppar. Det var längesedan jag träffade Fay. Hon och jag har alltid roligt tillsammans, vi hittar alltid på någonting roligt att göra och vi har så lätt att prata med varandra om exakt allt! "Ja absolut, när åker vi?" svarar jag. "Vi åker om en vecka".
Det han inte visste var vem som också bor i New York nu för tiden..

_______________________________________________________________________________________

Det kommer hända mer snart. Förlåt att det är långtråkigt i början men det blir ju mer spännande sen när Justin åker till New York! 

Kommentera.

 
 
Ingen bild

Louise :)

15 juni 2013 10:18

Åå! Jag bara älskar den!! :D

 
Elin & Emma - beliebers

Elin & Emma - beliebers

15 juni 2013 23:32

åh du är grym på att skriva, kommentera gärna vad du tycker om vår blogg! Ha det bra :)

http://jusdrewbieber.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Justin Bieber Noveller - 19 juni 2013 11:43

Kommer upp ett kapitel ikväll runt 21:00-23:00 då jag har haft ganska mycket att göra. Var inte hemma igår och idag ska jag också iväg. Sen ska jag iväg från torsdag till måndag typ så ska försöka skriva så många kapitel jag hinner och göra tidsinstä...

Av Justin Bieber Noveller - 17 juni 2013 19:46


Previous:  Jag tar snabbt på mig ett par gråa mjukisbyxor och ett vitt linne och går sedan ut ur mitt rum och ner för trappan. Fay sitter på soffan och kollar på tv. Jag går mot henne och sätter mig i hennes knä. "Förlåt för hur jag uppförde mig fö...

Av Justin Bieber Noveller - 16 juni 2013 10:51


Previous:  "Gubben, jag tänkte att nu när du ändå är ledig så kanske du vill följa med mig, Jasmyn och Jaxon till New York och hälsa på din kusin Fay?" säger mamma glatt. Ett stort leénde bildas på mina läppar. Det var längesedan jag träffade Fay. ...

Av Justin Bieber Noveller - 14 juni 2013 16:45


    Lily's perspektiv:   Jag går ut genom skolans entré och ett stort leénde bildas på mina läppar. Äntligen sommarlov! 10 veckor utan plugg, 10 veckor utan bekymmer. "Lily!" hör jag en bekant röst skrika. Jag vänder mig om och möts av en s...

Presentation


Getting your love.
Lily och hennes bästis Fay har precis fått sommarlov. Dom ska spendera en hel del tid tillsammans, det Lily inte vet är att Fay's kusin Justin som är Lily's ex kommer på besök..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards