swaggiebieberstory

Direktlänk till inlägg 17 juni 2013

4 - Fuck!

Av Justin Bieber Noveller - 17 juni 2013 19:46

Previous: 

Jag tar snabbt på mig ett par gråa mjukisbyxor och ett vitt linne och går sedan ut ur mitt rum och ner för trappan. Fay sitter på soffan och kollar på tv. Jag går mot henne och sätter mig i hennes knä. "Förlåt för hur jag uppförde mig förut.." mumlar jag. Fay nickar. "Det är lugnt" säger hon och zappar bland kanalerna. Jag flyttar mig från hennes knä och sätter mig ner bredvid henne i soffan. "Kan vi inte hitta på något?" frågar Fay och stänger av tv:n. "Visst kan vi det, vad vill du göra?" säger jag och möter hennes blick. Hon reser sig upp och rycker på axlarna.


 


Morgonen efter..


Lily's perspektiv:


Jag vaknar av solens strålar som skiner i mitt ansikte genom fönstret mitt emot min säng. Jag öppnar försiktigt ögonen och det första jag möts av är ett hemskt dunkande i hela mitt huvud, huvudvärken kommer snabbt som blixten. Jag stönar och sätter mig upp och håller händerna för ansiktet. Jag stelnar till när jag hör andetag bredvid mig, jag tar bort händerna från ansiktet och vrider huvudet åt vänster. Jag ser en snygg kille ligga där, han har svart hår och jättefina käkben. Jag slår handen för min mun och tar snabbt på mig en morgonrock och smyger ut ur rummet.


Jag tänkte tillbaka på vad som hände igår kväll, jag och Fay bestämde oss för att gå på fest. Jag träffade en kille, antagligen han som ligger i min säng. Vi pratade och dansade hela natten och hade hur kul som helst. Jag försöker minnas vad han heter, jag tror att han sa att han heter Dave. Jag kom sedan ihåg att han följde med mig hem, jag kommer ihåg vad vi gjorde.


"Fuck!" säger jag ganska högt och sätter mig ner på golvet och lutar min rygg mot väggen. Jag lutar mina armbågar mot mina knän och täcker ansiktet med händerna.

Jag hör fotsteg, min sovrumsdörr öppnas. Jag kollar upp och möter Dave's blick. "Sorry, jag tänkte just gå. Här är mitt nummer om du skulle ha lust att ringa.." säger Dave och räcker fram en liten lapp som jag tar emot. Innan jag vet ordet av det så har han gått.


Jag ställer mig upp och går mot Fay's rum, jag öppnar försiktigt dörren för att se om hon sover. Det gör hon så jag stänger dörren och går tillbaka till mitt rum och lägger mig i sängen.
Jag måste sluta ta hem killar varje gång jag festar. Men det är inte mitt fel att jag vill få bort de dåliga tankarna, det är inte jag som gjorde att jag själv mår som jag gör.
Det är Justin's fel.


Justin's perspektiv:


Efter en lång resa som tog hela natten är jag äntligen hemma, jag har sovit ovanligt bra på flyget så jag var hyfsat pigg. Jag öppnar dörren till mammas hus och smyger in. Jag stänger dörren efter mig och ställer resväskan mitt i hallen, jag tar snabbt av mig skorna och börjar gå direkt til Jazmyn och Jaxon's rum. Jag öppnar deras dörr försiktigt och går in till dom. Jag stänger dörren efter mig och ser att båda två sover. Varje gång jag är borta så sover dom alltid tillsammans, dom tar alltid hand om varandra även fast dom är så unga som dom är. Jag tar av mig mina kläder så jag bara har kalsonger på mig och lägger mig i mitten mellan dom. Jag drar täcket tätt intill min kropp och ger båda en kyss på pannan innan jag blundar och försöker sova en liten stund.


"JUSTIN!" hör jag Jazmyn skrika. Jag hoppar till och kollar förvånat upp på henne. Hennes ögon är fyllda med tårar. "Hej min prinsessa" säger jag och sätter mig upp och drar henne tätt intill mig, hon har ett hårt grepp om mig och vägrar släppa. "Varför gråter du gumman?" viskar jag och smeker hennes hår. "För jag har saknat dig" säger hon. Hon snyftar vid mitt öra och tårar börjar bildas i mina ögon. En tår rinner långsamt ner för min kind. Jag kollar mot Jaxon men han sover fortfarande. "Jag har saknat dig med min älskling" snyftar jag och kysser hennes kind. Mina syskon är det bästa som någonsin kommit in i mitt liv. Efter några minuter ligger Jazmyn i min famn och sover, hon har nog haft svårt att somna när hon visste att jag skulle komma hem vilken tid som helst.. Jag ställer mig upp med henne i famnen och lägger henne försiktigt vid Jaxon. Jag struntar i att ta på mig en tröja just nu och tar snabbt på mig ett par röda jeans innan jag går ut ur deras rum.


"Hej mamma" säger jag och kramar om henne. "Hej gubben, gud vad jag har saknat dig!" säger hon och besvarar min kram. "Saknat dig också" säger jag och sätter mig mitt emot henne vid köksbordet. "Så hur var turnén den här månaden?" frågar hon och lägger ifrån sig tidningen som hon satt och läste. "Turnén var jättebra som på alla andra, hade jätteroligt" säger jag och ler. Hon nickar snabbt innan hennes blick dras till min arm. "Ännu en tatuering?" mumlar hon och suckar. Jag kollar på min arm och sedan på henne. "Ja.." svarar jag och drar fingrarna genom mitt hår. "Hur många ska du göra egentligen?" väser hon surt. "Så många jag vill göra, det är min kropp mamma. Ska du bli sur så fort jag kommer hem?!" väser jag tillbaka och går sedan med snabba steg upp till mitt rum.

_______________________________________________________________________________________

Vad tycks? Kommentera!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Justin Bieber Noveller - 19 juni 2013 11:43

Kommer upp ett kapitel ikväll runt 21:00-23:00 då jag har haft ganska mycket att göra. Var inte hemma igår och idag ska jag också iväg. Sen ska jag iväg från torsdag till måndag typ så ska försöka skriva så många kapitel jag hinner och göra tidsinstä...

Av Justin Bieber Noveller - 16 juni 2013 10:51


Previous:  "Gubben, jag tänkte att nu när du ändå är ledig så kanske du vill följa med mig, Jasmyn och Jaxon till New York och hälsa på din kusin Fay?" säger mamma glatt. Ett stort leénde bildas på mina läppar. Det var längesedan jag träffade Fay. ...

Av Justin Bieber Noveller - 15 juni 2013 06:51


Previous:  "Nu är jag hur mätt som helst" stönar jag och glider ner ännu mer på stolen och lutar mitt huvud bakåt. "Då är vi två" flinar Usher som sitter framför mig. Han klappar belåtet på sin mage och kollar på mig. "Så Justin.. Snart ska du ju t...

Av Justin Bieber Noveller - 14 juni 2013 16:45


    Lily's perspektiv:   Jag går ut genom skolans entré och ett stort leénde bildas på mina läppar. Äntligen sommarlov! 10 veckor utan plugg, 10 veckor utan bekymmer. "Lily!" hör jag en bekant röst skrika. Jag vänder mig om och möts av en s...

Presentation


Getting your love.
Lily och hennes bästis Fay har precis fått sommarlov. Dom ska spendera en hel del tid tillsammans, det Lily inte vet är att Fay's kusin Justin som är Lily's ex kommer på besök..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards